Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Փայտե Խաղալիքը Խաղալիքի

Cubecor

Փայտե Խաղալիքը Խաղալիքի Cubecor-ը պարզ, բայց բարդ խաղալիք է, որը մարտահրավեր է նետում երեխաների մտածողության և ստեղծագործական ունակություններին և ծանոթացնում նրանց գույներին և պարզ, փոխլրացնող և ֆունկցիոնալ կցամասերին: Փոքր խորանարդիկները միմյանց ամրացնելով՝ հավաքածուն ամբողջական կլինի։ Տարբեր հեշտ միացումներ, ներառյալ մագնիսները, Velcro-ն և քորոցները, օգտագործվում են մասերում: Գտնելով կապեր և միացնելով դրանք միմյանց, լրացնում է խորանարդը: Նաև ամրապնդում է նրանց եռաչափ ըմբռնումը` համոզելով երեխային լրացնել պարզ և ծանոթ ծավալը:

Լուսամփոփ

Bellda

Լուսամփոփ Հեշտ տեղադրվող, կախովի լուսամփոփ, որը պարզապես տեղավորվում է ցանկացած լամպի վրա՝ առանց որևէ գործիքի կամ էլեկտրական փորձաքննության: Արտադրանքի դիզայնը թույլ է տալիս օգտագործողին պարզապես դնել այն և հանել այն լամպից՝ առանց մեծ ջանքերի` բյուջեի կամ ժամանակավոր կացարանի տեսողականորեն հաճելի լուսավորության աղբյուր ստեղծելու համար: Քանի որ այս ապրանքի ֆունկցիոնալությունը ներկառուցված է իր տեսքով, արտադրության արժեքը նման է սովորական պլաստիկ ծաղկամանի արժեքին: Օգտագործողի ճաշակով անհատականացնելու հնարավորությունը՝ նկարելով կամ ավելացնելով դեկորատիվ տարրեր, ստեղծում է յուրահատուկ կերպար:

Իրադարձությունների Մարքեթինգային Նյութը

Artificial Intelligence In Design

Իրադարձությունների Մարքեթինգային Նյութը Գրաֆիկական դիզայնը տեսողական պատկեր է տալիս, թե ինչպես մոտ ապագայում արհեստական ինտելեկտը կարող է դառնալ դիզայներների դաշնակիցը: Այն տրամադրում է պատկերացումներ այն մասին, թե ինչպես AI-ն կարող է օգնել անհատականացնելու փորձը սպառողի համար, և թե ինչպես է ստեղծագործությունը գտնվում արվեստի, գիտության, ճարտարագիտության և դիզայնի խաչմերուկում: Արհեստական ինտելեկտը գրաֆիկական դիզայնի կոնֆերանսը եռօրյա միջոցառում է Սան Ֆրանցիսկոյում, Կալիֆորնիա, նոյեմբերին: Ամեն օր կա դիզայնի սեմինար, տարբեր բանախոսների զրույցներ:

Տեսողական Հաղորդակցությունը

Finding Your Focus

Տեսողական Հաղորդակցությունը Դիզայները նպատակ ունի ցուցադրել տեսողական կոնցեպտ, որը ցույց է տալիս հայեցակարգային և տպագրական համակարգ: Այսպիսով, կոմպոզիցիան բաղկացած է հատուկ բառապաշարից, ճշգրիտ չափումներից և կենտրոնական բնութագրերից, որոնք դիզայները լավ հաշվի է առել: Նաև դիզայները նպատակ է ունեցել ստեղծել հստակ Տպագրական հիերարխիա՝ հաստատելու և տեղափոխելու կարգը, որով լսարանը ստանում է տեղեկատվություն դիզայնից:

Զբոսանավ

Atlantico

Զբոսանավ 77 մետրանոց Atlantico-ն հաճույքի զբոսանավ է՝ ընդարձակ արտաքին տարածքներով և լայն ներքին տարածքներով, ինչը հնարավորություն է տալիս հյուրերին վայելել ծովի տեսարանը և շփվել դրա հետ: Դիզայնի նպատակն էր ստեղծել ժամանակակից շքեղությամբ զբոսանավ: Հատուկ ուշադրություն է դարձվել պրոֆիլը ցածր պահելու համամասնությունների վրա: Զբոսանավն ունի վեց տախտակամած՝ հարմարություններով և ծառայություններով, ինչպիսիք են ուղղաթիռի հարթակը, մրցութային ավտոտնակները արագընթաց նավով և jetski-ով: Վեց սյուիտ խցիկներ հյուրընկալում են տասներկու հյուրի, մինչդեռ սեփականատերը ունի տախտակամած արտաքին լաունջով և ջակուզիով: Առկա է արտաքին և 7 մետրանոց ներքին լողավազան։ Զբոսանավն ունի հիբրիդային շարժիչ:

Բրենդինգը

Cut and Paste

Բրենդինգը Այս ծրագրի գործիքակազմը՝ Cut and Paste. Preventing Visual Plagiarism, անդրադառնում է մի թեմայի, որը կարող է ազդել դիզայնի ոլորտում բոլորի վրա, սակայն տեսողական գրագողությունը հազվադեպ քննարկվող թեմա է: Դա կարող է պայմանավորված լինել պատկերից տեղեկանք վերցնելու և դրանից պատճենելու անորոշությամբ: Հետևաբար, այս նախագիծն առաջարկում է իրազեկել տեսողական գրագողությունը շրջապատող մոխրագույն տարածքները և այն դնել ստեղծագործության շուրջ խոսակցությունների առաջնագծում: