Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Սեղանի Լամպ

Oplamp

Սեղանի Լամպ Oplamp- ը բաղկացած է կերամիկական մարմնից և ամուր փայտյա հիմքից, որի վրա տեղադրված է առաջնորդվող լույսի աղբյուր: Իր ձևի շնորհիվ, որը ձեռք է բերվել երեք կոնքի միաձուլման միջոցով, Oplamp- ի մարմինը կարող է պտտվել երեք տարբեր դիրքերի, որոնք ստեղծում են տարբեր տեսակի լույս ՝ բարձր սեղանի լամպ, շրջապատող լույսով, ցածր սեղանի լամպով շրջապատող լույսով կամ երկու շրջապատող լույսով: Լամպի կոնների յուրաքանչյուր կոնֆիգուրացիա թույլ է տալիս առնվազն մեկ լույսի ճառագայթներից մեկը փոխազդել շրջակա ճարտարապետական պարամետրերի հետ: Oplamp- ը նախագծված և ամբողջովին ձեռագործ է Իտալիայում:

Կարգավորելի Սեղանի Լամպը

Poise

Կարգավորելի Սեղանի Լամպը Պոիզի ակրոբատիկ տեսքը ՝ սեղանի ճրագ, որը մշակվել է Ռոբերտ Դաբիի կողմից Unform.Studio- ն անցում է կատարում ստատիկ և դինամիկ և մեծ կամ փոքր կեցվածքի միջև: Կախված իր լուսավորված օղակի և այն պահող թևի միջև համամասնությունից, տեղի է ունենում շրջանին հատվող կամ շոշափելի գիծ: Երբ տեղադրվում է ավելի բարձր դարակի վրա, մատանին կարող է դուրս գալ դարակից: կամ մատանին թեքելով, այն կարող էր դիպչել շրջապատող պատին: Այս հարմարվողականության նպատակն է սեփականատիրոջը ներգրավել ստեղծագործորեն և խաղալ լույսի աղբյուրի հետ `համամասնորեն իրեն շրջապատող այլ օբյեկտների հետ:

Ցուցահանդեսային Պաստառը

Optics and Chromatics

Ցուցահանդեսային Պաստառը «Օպտիկա և քրոմատիկ» վերնագիրը վերաբերում է Գյոթեի և Նյուտոնի միջեւ գույների բնույթի վերաբերյալ բանավեճին: Այս բանավեճը ներկայացված է երկու տառաձև կոմպոզիցիաների բախմամբ. Մեկը հաշվարկված է, երկրաչափական, սուր ուրվագծերով, մյուսը հիմնվում է գունագեղ ստվերների իմպրեսիոնիստական խաղի վրա: 2014-ին այս դիզայնը ծառայում էր որպես Pantone Plus Series Artist Covers ծածկոց:

Մատանին

Gabo

Մատանին Գաբոյի մատանին նախատեսված էր մարդկանց խրախուսելու համար վերանայել կյանքի այն խաղային կողմը, որը սովորաբար կորչում է հասունության հասնելու ժամանակ: Դիզայները ոգեշնչված էր նրա որդուն նվագելու հիշողություններից `իր գունագեղ կախարդական խորանարդի հետ միասին: Օգտագործողը կարող է խաղալ օղակի հետ `պտտելով երկու անկախ մոդուլները: Դրանով կարելի է համադրել կամ չհամընկնել թանկարժեք քարերի գունային հավաքածուները կամ մոդուլների դիրքը: Բացի խաղային տեսանկյունից, օգտագործողը ամեն օր ունի տարբեր օղակ հագնելու ընտրություն:

Զվարճանքը

Free Estonian

Զվարճանքը Այս եզակի արվեստի գործերում Օլգա Ռագը օգտագործում էր էստոնական թերթեր այն տարվանից, երբ մեքենան սկզբնապես արտադրվում էր 1973 թ.-ին: Ազգային գրադարանում դեղին թերթերը լուսանկարվում էին, մաքրվում, ճշգրտվում և խմբագրվում, որոնք կօգտագործվեն նախագծում: Վերջնական արդյունքը տպագրվեց մեքենաների վրա օգտագործված հատուկ նյութի վրա, որը տևում է 12 տարի, իսկ կիրառման համար պահանջվեց 24 ժամ: Free Estonian- ը ուշադրություն հրավիրող մեքենա է, որը շրջապատում է դրական էներգիա և կարոտախտ, մանկության հույզեր ունեցող մարդկանց: Այն բոլորից հետաքրքրություն և ներգրավվածություն է հրավիրում:

Ձիասպորտային Համալիրը

Emerald

Ձիասպորտային Համալիրը Հալիստիկական ճարտարապետական և տարածական նախագծերի պատկերը միավորում է բոլոր վեց շենքերը և բացահայտում յուրաքանչյուրի ֆունկցիոնալ ինքնությունը: Արենաների և ախոռների ընդլայնված ճակատները `ուղղված վարչական կոմպոզիտային միջուկին: Վեցակողմ շենքը, քանի որ բյուրեղյա ցանցը հենվում է փայտե շրջանակում, ինչպես մանյակներում: Ապակի ցրվածքով զարդարված պատի եռանկյունիներ ՝ որպես զմրուխտե մանրամասներ: Կորված սպիտակ կոնստրուկցիան ընդգծում է հիմնական մուտքը: Adesակատների ցանցը նաև ներքին տարածքի մի մասն է, որտեղ միջավայրը ընկալվում է թափանցիկ ցանցի միջոցով: Ներքինները շարունակում են փայտե կառույցների թեման `օգտագործելով տարրերի մասշտաբներ` ավելի համաչափ մարդկային մասշտաբով: