Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Օրրան, Ճոճվող Աթոռները

Dimdim

Օրրան, Ճոճվող Աթոռները Lisse Van Cauwenberge- ն ստեղծեց այս մեկը ՝ մի տեսակ բազմաֆունկցիոնալ լուծումից, որը ծառայում է որպես ճոճվող աթոռ և նաև որպես օրրան, երբ իրար միանում են երկու Դիմդիմի աթոռները: Theոճվող աթոռներից յուրաքանչյուրը պատրաստված է փայտից պողպատե հենարաններով և ավարտված է ընկուզենի նրբատախտակով: Երեխայի օրրանը կազմելու համար երկու աթոռները կարող են տեղադրվել միմյանց `նստատեղի տակ գտնվող երկու թաքնված սեղմակների օգնությամբ:

Բրոշը

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Բրոշը Առարկայի բնավորությունը և արտաքին ձևը թույլ են տալիս փոխել զարդի նոր ձևավորում: Աշխույժ բնույթով մեկ ժամանակահատվածը փոխվում է մյուսը: Գարունը հետևում է ձմռանը, իսկ առավոտը գալիս է երեկոյան: Գույները նույնպես փոխվում են, ինչպես նաև մթնոլորտը: Փոխարինման, պատկերների փոփոխության այս սկզբունքը բերվում է «Ասիա մետամորֆոզ» զարդանախշի, հավաքածուի, որտեղ երկու օբյեկտներ, երկու անկասելի պատկերներ արտացոլված են մեկ օբյեկտի մեջ: Շինության շարժական տարրերը հնարավորություն են տալիս փոխել զարդի բնավորությունն ու տեսքը:

Դիմահարդարման Հավաքածուն

Kjaer Weis

Դիմահարդարման Հավաքածուն Kjaer Weis կոսմետիկայի գծի դիզայնը շեղում է կանանց դիմահարդարման հիմունքները դրա կիրառման երեք հիմնական ոլորտների վրա `շրթունքներ, այտեր և աչքեր: Մենք ձևավորեցինք կոմպակտներ, որոնք ձևավորվել էին `հայելու համար այն հատկանիշները, որոնք դրանք կօգտագործվեն բարելավելու համար` բարակ և երկար շրթունքների համար, այտերի համար մեծ և քառակուսի, աչքերի համար փոքր և կլոր: Զգալիորեն, կոմպակտները պտտվում են նորարարական կողային շարժումով `դուրս գալով թիթեռի թևերի պես: Լրիվ վերալիցքավորվող այս կոմպակտները միտումնավոր կերպով պահպանվում են, քան վերամշակվում:

Անալոգային Ժամացույցը

Kaari

Անալոգային Ժամացույցը Այս դիզայնը հիմնված է ստանդարտ 24 ժամ անալոգային մեխանիզմի վրա (կես արագությամբ ժամ ձեռքով): Այս ձևավորումն ապահովված է երկու կամարաձև ձևավորմամբ հատվող հատումներով: Դրանց միջոցով կարելի է տեսնել շրջադարձային ժամն ու րոպե ձեռքերը: Ժամացույցի ձեռքը (սկավառակ) բաժանված է տարբեր գույների երկու հատվածների, որոնք, պտտվելով, ցույց են տալիս AM- ի կամ PM- ի ժամանակը `կախված այն գույնից, որը սկսում է տեսանելի լինել: Րոպեի ձեռքը տեսանելի է ավելի մեծ շառավիղի կամարի միջոցով և որոշում է, թե որ րոպեի անցքը համապատասխանում է 0-30 րոպեի բարբառներին (տեղակայված է աղեղի ներքին շառավիղում) և 30-60 րոպեի անցք (որը գտնվում է արտաքին շառավիղում):

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա

Le Maestro

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա Le Maestro- ն հեղափոխում է հագուստի կոշիկը ՝ ներառելով Direct Metal Laser Sintered (DMLS) տիտանի «մատրիցի գարշապարը»: «Մատրիցի գարշապարը» նվազեցնում է գարշապարի հատվածի տեսողական զանգվածը և ցույց է տալիս հագուստի կոշիկի կառուցվածքային ամբողջականությունը: Էլեգանտ վամպը լրացնելու համար վերին հստակ ասիմետրիկ դիզայնի համար օգտագործվում է բարձր հացահատիկային կաշի: Գարշապարի հատվածի վերին մասի ինտեգրումը այժմ բաղկացած է փայլուն և նուրբ ուրվագիծից:

Հետազոտության Բրենդավորումը

Pain and Suffering

Հետազոտության Բրենդավորումը Այս ձևավորումն ուսումնասիրում է տառապանքը տարբեր շերտերում ՝ փիլիսոփայական, սոցիալական, բժշկական և գիտական: Իմ անձնական տեսակետից, որ տառապանքն ու ցավը բերում են բազմաթիվ դեմքեր և ձևեր ՝ փիլիսոփայական և գիտական, ես որպես հիմք ընտրեցի տառապանքի և ցավի մարդասիրացումը: Ես ուսումնասիրեցի բնության սիմբիոտիկության և մարդկային հարաբերություններում սիմբիոտիկի միջև եղած անալոգիաները և այս հետազոտությունից ես ստեղծեցի կերպարներ, որոնք տեսողականորեն ներկայացնում են տառապանքի և տառապողի միջև սիմբիոտիկ հարաբերությունները, ցավի և ցավի միջև: Այս դիզայնը փորձ է, և հեռուստադիտողը `առարկան: