Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Շքեղ Կոշիկները Կոշիկների

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

Շքեղ Կոշիկները Կոշիկների Ianանլուկա Տամբուրինիի «սանդալ / ձևավորված զարդեր» շարքը, որը կոչվում է Դավադրություն, հիմնադրվել է 2010 թ .: Կրունկներն ու ափերը պատրաստված են այնպիսի նյութերից, ինչպիսիք են թեթև թեթև ալյումինինը և տիտանը, որոնք գցվում են քանդակագործական ձևերով: Կոշիկի ուրվագիծն այնուհետև ընդգծվում է կիսաթանկարժեք / թանկարժեք քարերով և այլ փարթամ զարդերով: Բարձր տեխնոլոգիաները և հատման նյութերը ժամանակակից քանդակ են ձևավորում ՝ ունենալով սանդալի ձև, բայց այնտեղ, որտեղ հմուտ իտալացի վարպետների հպումն ու փորձը դեռ երևում են:

Օրրան, Ճոճվող Աթոռները

Dimdim

Օրրան, Ճոճվող Աթոռները Lisse Van Cauwenberge- ն ստեղծեց այս մեկը ՝ մի տեսակ բազմաֆունկցիոնալ լուծումից, որը ծառայում է որպես ճոճվող աթոռ և նաև որպես օրրան, երբ իրար միանում են երկու Դիմդիմի աթոռները: Theոճվող աթոռներից յուրաքանչյուրը պատրաստված է փայտից պողպատե հենարաններով և ավարտված է ընկուզենի նրբատախտակով: Երեխայի օրրանը կազմելու համար երկու աթոռները կարող են տեղադրվել միմյանց `նստատեղի տակ գտնվող երկու թաքնված սեղմակների օգնությամբ:

Բրոշը

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Բրոշը Առարկայի բնավորությունը և արտաքին ձևը թույլ են տալիս փոխել զարդի նոր ձևավորում: Աշխույժ բնույթով մեկ ժամանակահատվածը փոխվում է մյուսը: Գարունը հետևում է ձմռանը, իսկ առավոտը գալիս է երեկոյան: Գույները նույնպես փոխվում են, ինչպես նաև մթնոլորտը: Փոխարինման, պատկերների փոփոխության այս սկզբունքը բերվում է «Ասիա մետամորֆոզ» զարդանախշի, հավաքածուի, որտեղ երկու օբյեկտներ, երկու անկասելի պատկերներ արտացոլված են մեկ օբյեկտի մեջ: Շինության շարժական տարրերը հնարավորություն են տալիս փոխել զարդի բնավորությունն ու տեսքը:

Դիմահարդարման Հավաքածուն

Kjaer Weis

Դիմահարդարման Հավաքածուն Kjaer Weis կոսմետիկայի գծի դիզայնը շեղում է կանանց դիմահարդարման հիմունքները դրա կիրառման երեք հիմնական ոլորտների վրա `շրթունքներ, այտեր և աչքեր: Մենք ձևավորեցինք կոմպակտներ, որոնք ձևավորվել էին `հայելու համար այն հատկանիշները, որոնք դրանք կօգտագործվեն բարելավելու համար` բարակ և երկար շրթունքների համար, այտերի համար մեծ և քառակուսի, աչքերի համար փոքր և կլոր: Զգալիորեն, կոմպակտները պտտվում են նորարարական կողային շարժումով `դուրս գալով թիթեռի թևերի պես: Լրիվ վերալիցքավորվող այս կոմպակտները միտումնավոր կերպով պահպանվում են, քան վերամշակվում:

Անալոգային Ժամացույցը

Kaari

Անալոգային Ժամացույցը Այս դիզայնը հիմնված է ստանդարտ 24 ժամ անալոգային մեխանիզմի վրա (կես արագությամբ ժամ ձեռքով): Այս ձևավորումն ապահովված է երկու կամարաձև ձևավորմամբ հատվող հատումներով: Դրանց միջոցով կարելի է տեսնել շրջադարձային ժամն ու րոպե ձեռքերը: Ժամացույցի ձեռքը (սկավառակ) բաժանված է տարբեր գույների երկու հատվածների, որոնք, պտտվելով, ցույց են տալիս AM- ի կամ PM- ի ժամանակը `կախված այն գույնից, որը սկսում է տեսանելի լինել: Րոպեի ձեռքը տեսանելի է ավելի մեծ շառավիղի կամարի միջոցով և որոշում է, թե որ րոպեի անցքը համապատասխանում է 0-30 րոպեի բարբառներին (տեղակայված է աղեղի ներքին շառավիղում) և 30-60 րոպեի անցք (որը գտնվում է արտաքին շառավիղում):

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա

Le Maestro

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա Le Maestro- ն հեղափոխում է հագուստի կոշիկը ՝ ներառելով Direct Metal Laser Sintered (DMLS) տիտանի «մատրիցի գարշապարը»: «Մատրիցի գարշապարը» նվազեցնում է գարշապարի հատվածի տեսողական զանգվածը և ցույց է տալիս հագուստի կոշիկի կառուցվածքային ամբողջականությունը: Էլեգանտ վամպը լրացնելու համար վերին հստակ ասիմետրիկ դիզայնի համար օգտագործվում է բարձր հացահատիկային կաշի: Գարշապարի հատվածի վերին մասի ինտեգրումը այժմ բաղկացած է փայլուն և նուրբ ուրվագիծից: